Oldalak

2010. február 24., szerda

Béka


Tilda béka - vagy valami olyasmi.
Nagyon tetszenek a Tilda figurák (ha valakinek nem tűnt volna fel), főleg az egyszerűségük miatt. Menet közben rájöttem, hogy miért nem sikerült a feje, rosszul szabtam, ha kicsit gondolkozom előtte, akkor nem rontom el, de szerintem így is szerethető :-)
Tiszta szerencse, hogy két babának kell készíteni, a második már biztos jobban sikerül :D
A rendhagyó színösszeállítás oka egyszerű, egyetlen egy helyen találtam babaplüsst, és ott is csak ez a két féle volt. Igen nehéz volt vele dolgozni, bár a végére egész belejöttem, ráadásul arra is rájöttem, hogy milyen jó barátom a papír, mivel körberajzolni az anyagot szinte lehetetlen volt, ezért egyszerűen a szabásmintát rajta hagytam, így sokkal könnyebb volt.
Arra is menet közben jöttem rá, hogy ezzel az anyaggal - illetve az ilyen apró részletekkel rendelkező dolgoknál nem célszerű előre kiszabni, inkább körbevarrni, és utána körbevágni.
Hiába újszülöttnek minden új - ezért is bízom benne, hogy az unokahugiknak is tetszeni fog, még akkor is, ha nem tökéletes.
Ja igen, címkét is csináltam mint a nagyok, inkább csak izgatott az is, mint hogy olyan fontos lenne, bár így legalább tényleg elhiszik, hogy én csináltam. (igen azt is a rossz oldalra varrtam, legközelebb már azt is tudni fogom - azzal együtt, hogy a nyomtatóm, ha a póló sablont választom megfordítja a mintát magától nem kell nekem eleve úgy csinálnom - ehhez az kellett, hogy a nehezen megfordított szöveget a fólián visszafordítsa nekem :D)
Nagyon gondolkozom a nyuszin is, csak nem tudom milyen anyagot válasszak, hülyén nézne ki, ha minden narancssárga lenne :D, de ha valaki tud Szegeden babaplüsst, akkor szóljon.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...