Oldalak

2010. február 17., szerda

dilemma

Lassan neki kellene állnom a babatakarónak...
Össze is vásároltam egy csomó anyagot - sajnos inkább intuitív módon, mint előre elgondolva, hogy pontosan mit is akarok (illetve nagyjából tudtam én, éppen csak bele szeretettem mindenfélébe, és meg is vettem)
Persze nem áll szándékomban az összes anyagot felhasználni hozzá, de "interaktív" játék takarót szeretnék csinálni, ahhoz pedig kell a sokféleség, ezzel csak pár baj van:
1. alapból én a kevesebb több elvet vallom, sőt általában kényesen ügyelek az összhangra, és mindennek, mindennel harmonizálnia kell (a végén pedig csodálkozom, hogy minden egyszínű :-) ) - bár mutatkozott már nálam némi fejlődés a minták irányába
2. még soha nem csináltam ilyet
3. mindjárt egy minimum 140x140 cm-es darabbal kell kezdenem, mivel ikrek lesznek
4. fogalmam sincs, hogy hogy hozom össze ezt a sokféle anyagot (oké, tényleg nem akarom mindet felhasználni ehhez, de a gyerekmintásakat azért vásároltam össze)

Mondhatni nagyon-nagyon várom az ihletet :D

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...