Oldalak

2010. február 6., szombat

és egy komolyabb...


Az úgy volt, hogy imádom az anyagokat, már - már megszállottan vásároltam eddig is, főleg lakástextileket.
A nyári nagy lakás renoválás után, amikor felszabadultam az Ikeába, akkor vettem ezt az anyagot. Alapvetően díszpárnának (amit használok is azóta), és úgy éreztem ehhez az anyaghoz ez a fazon illik, ráadásul ebben a ronda télben, egy kis színkavalkád nem árt.
Ahogy nézegettem a blogokat, és a Meskát, láttam szinte az összes Ikeás anyagot táskaként, de ezt nem. A sors fintora, hogy miután elkészült, és roppant büszke voltam/vagyok rá, és már talán két napja hordtam is a táskát, amikor megtaláltam ugyanebből az anyagból táskát az egyik blogon. Más fazonban, és más kombinációban, de ebből is látszik, nincs új a nap alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...