Oldalak

2010. február 27., szombat

varrós

Meguntam, hogy minden ezer fele van, kisebb dobozokban (illetve szanaszét)
Nézegettem, nézegettem, de nem találtam nekem tetsző varrós dobozt.
Már egy ideje gondolkodtam rajta, hogy milyet is meg hogy is.
Először oválisat akartam 40x20 cm-eset, de aztán végülis ez a négyzet alakú lett 30x30 cm-es lekerekített sarkokkal, a magassága 20 cm, mert az ovális szabásminta nem tetszett, ehhez persze le kellett rajzolnom.
A külső anyag eredetileg egy kb 80x80 cm-es terítő volt, már annak idején is kilós méteráruként vettem, viszont jelenleg nem használom, de az anyag nagyon tetszik. Éppenhogy elég lett egyébként :-) mondhatnám, hogy majdnem a körmömet is odaszabtam, hogy elég legyen :D


Itt próbáltam ki a flízt, vagy inkább vatelint, szóval azt a puha valamit. Hát amit a táskához használtam az sokkal jobb, ez tűzés után gyakorlatilag eltűnik, és nulla tartást ad az anyagnak.
a külső anyagot nem tűztem, mert szintén itt próbáltam ki azt, amit táskamerevítőnek vettem (szerintem nem ez az igazi táskamerevítő, ez inkább olyan mint ami a sporttáskában szokott lenni) ad némi tartást, de én azt gondoltam ennél több lesz neki, mert dolgozni vele elég nehéz volt.
Ettől függetlenül "neeeeeeeeeekm teccik" :D ráadásul ezt abszolút saját munka, mivel sehol nem találtam még csak hasonlót sem, ettől függetlenül biztos akadt már olyan, aki ilyet készített, de ezt én kínlódtam végig.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...