Oldalak

2010. március 10., szerda

Már majdnem foltvarrás...


Tilda neszi is kipipálva. Párosítottam a testvér anyagokat, így született, ez a - szerintem - már majdnem tökéletes neszesszer.
Ahhoz képest, hogy rendkívül egyszerű dolog, megdolgoztatott, de mindezt magamnak köszönhetem, mert:
1. nem kellett volna elhinnem az eladónak, hogy az a bevasalható közbélés valóban ad tartást az anyagnak - ugyanis nem adott, ráadásul mire összevarrtam, le is vált az anyagról, ezért szét kellett szednem és belevasalnom a normális textil alapú közbélést
2. nem kellett volna figyelmetlennek lennem, hogy kifordítás után vegyem észre, hogy fordítva raktam bele a bélést, ergo bontás, és majdnem megint addig variáltam, hogy már a tű az anyagban volt, amikor észrevettem, hogy megint nem jól raktam bele :-)
Ezektől függetlenül nekem tetszik. Semmi vatelin, meg flíz nincs benne, csak a vasalható közbélés

1 megjegyzés:

Tímel írta...

Most találtam rá a blogodra. És milyen nagyon jól tettem!! Ez valami isteni! Tarka, színes, és virágos:) Egyszerűen tökéletes!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...