Oldalak

2010. április 10., szombat

Bársony táska

Már nagyon régen megvettem ezt az anyagot (konkrétan amikor nekiálltam, táskákat varrni - ami annyira nem is volt régen :D)
Volt egy táskám, amit nagyon szerettem, olyat akartam varrni magamnak - csakhogy tavaly nyáron a nagy szanálás alkalmával kidobtam - ki gondolta akkor még, hogy táskát fogok varrni? - így sajnos nem tudtam a szabásmintáját levenni, az emlékezetemre hagyatkoztam, na meg az ügyességemre.Mondjuk kb annyira hasonlít arra a táskára mint krumpli a körtére :D
Ennek ellenére nekem tetszik, a szabásmintát is én szerkesztettem, illetve varrás közben még ezt-azt módosítottam rajta.
Ami biztos volt, hogy ha törik, ha szakad, lesz rajta hátsó cipzáros zseb, és lám, van :D, valamint hogy lesz belül is egy cipzáros zseb - bár az igazán nem művészet.
Az elején sokat gondolkodtam, hogy hogy legyen, aztán mikor megvolt, hogy variálom meg az anyagot, akkor arra gondoltam, hogy teszek oda valami mintás anyagot az anyagtalálkozáshoz, de itt előjött az igazi énem, és elvetettem minden anyagot, amit odapróbáltam, mondván, mi van, ha olyan ruha van rajtam, ami üti azt a csíkot? :D
Ráadásul már régen elterveztem, hogy a bélése ikeás anyagból lesz, de végül azt is elvetettem - annak túl nagy a mintája, úgysem érvényesült volna, végül maradtam ennél a rózsás anyagnál - elvégre ezt úgyis főleg csak én látom (na meg mindenki, ha valahol kinyitom a táskám - amit lássunk be, elég gyakran előfordul, főleg boltokban :D)
Nem használtam flízt, az elejére és a hátuljára (na meg minden részére) közbélést vasaltam, a jobbik fajtából - a textilesből, az oldalában van a táskamerevítő (legalábbis amit én annak vettem.)
Mivel az nem ad elég tartást, ezért mint a lenti képen látható, nagyon vastag, és erős kartont tettem még bele, zsebes megoldással - így nyugodtan mosható a táska, csak nem kell elfelejteni előtte kivenni - valamint nem válik belőle bugyor mire megpakolom. A képeken nem annyira jön le, nem nagyon sikerült most jól fényképezni, a méretei: 35cm széles, 10 cm mély, és kb 25 magas. Szóval olyan közepes méret.
Ja igen a fülét állíthatóra szerettem volna, de egyrészt az anyag keresztben elasztikus, így csak szálirányban gondolkozhattam, viszont összesen 70 cm anyagot vettem, szóval toldani kellett volna, és közbélésestől így is elég vastag az anyag, ha még toldom szerintem reménytelen lett volna az állíthatóság. Majd legközelebb.



Várom az észrevételeiteket, és kritikát is, hogy mit kellett volna másképp csinálnom, vagy hogy, hogy lehetne jobb.
Persze dicsérni is szabad :D

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...