Oldalak

2010. április 25., vasárnap

Tangó

Piros-fekete táncra csábító :-)
Végre elkészültem ezzel a táskával. Megszenvedtem vele, és ami a bosszantó, hogy a ferdepántozás nem akart sehogy sem sikerülni, állandóan visszabontottam. (Lehet, csak azért, mert nem magamnak csináltam :D)
A táska ez alapján készült: fekete-mintás csak 10 cm-el rövidebbre vettem, illetve az oldalát is szűkítettem felfelé, mert még így is elég nagy, de legalább tuti minden belefér :D Az applikáció ötlete pedig Miss Scotty-tól van, legalábbis nála láttam először. Én nem filcet használtam, mert - kövezzetek meg - de nem kedvelem azt az anyagot, ezért a bélés fekete anyagából applikáltam rá.

Végre megtaláltam azt a töltőflízt, amitől szépen kijön a tűzés, és igen jó tartást ad a táskának (ezért is szenvedtem vele annyira szerintem ferdepántozás közben, mert nagyon merev volt.)
Tanulva abból, hogy a fekete mintás táskában elvesztek a zsebek, alig találtam meg őket, mivel beleolvadtak a háttérbe, gondoltam egy merészet, és piros cipzárt tettem bele, illetve a zsebeket pirossal varrtam körbe, valamint a karabinerhez is a piros anyagot használtam. A színek nem jönnek vissza igazán, nagyon süt a nap (szerencsére)

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...