Oldalak

2010. június 11., péntek

csere-bere

Lett egy gyönyörű türkiz - barna láncom, ez a kedvenc színösszeállításom mostanában, ráadásul Timi csukott szemmel eltalálta, hogy mi illik hozzám :-) Itt is nagyon szépen köszönöm :-)
Cserébe készült egy sok zsebes neszi gyöngytartónak Timi részére.
Kicsit félreértettem, hogy nagyon szereti a színeket, és lehet, nyugodtan színes, ő pedig arra számított, hogy tiszta pink lesz, de szerencsére tetszik neki színesen is :-) Cserébe a táskája tiszta pink lesz :D



2 megjegyzés:

Tímel írta...

Ó,nem volt itt semmi félreértés !!! Tényleg szeretem a tarkabarka mindenfélét :) Csupán a prototípusba szerettem bele ...ahogyan más is,mert már nincs Nálad :)
Úgy gondoltam,az én darabom is pink lesz teljesen.Ezért pinkre számítottam.
Amint kibontottam, és megfoghattam az én gyöngyhordozómat.... átszerettem :) Tényleg a kezemmel látok rendesen :)
Hidd el,most már jöhetne a pink, el nem cserélném az enyémmel!!
Örülök hogy jó lett a lánc méretben, és színben is. Este már gondolkodtam, milyen lesz a következő, de még nem szerettem bele egyik 5letembe sem ...majd ha kinyitom a gyöngyös dobozt, és pakolgatom a színeket, tudni fogom a formát is :)

Kaccat írta...

Nem kell sietni, mert akkor rajtam is nagy lesz a nyomás, hogy kész legyen :-) nyugodtan nézegesd még :-)
Nem tudok hozzászólni a blogodhoz, valamiért néhány bloghoz nem engedi a rendszer, akkor sem, ha be vagyok lépve :-(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...