Oldalak

2010. június 14., hétfő

Mobiltartó és pénztárca Fülessel

Kérték tőlem ugye a sokzsebes pénztárcát, amihez csináltam is egy prototípust, arra gondolva, hogy az annyira béna, hogy úgysem fogják kérni. Tévedtem :-)
Ráadásul rajzoltak hozzá egy mobiltokot, megadva a méreteket, és kaptam hozzá két Füles motívumot.
Bevallom, halogattam, mert iszonyúan frusztrált, hogy ha ráteszem Fülest, utána már nincs visszaút...Nos a mobiltokra is ráment több óra munka, mert varrtam, bontottam és közben rettenetesen izzadtam, hogy nem ronthatom el.
Ezek után gondolhatjátok, hogy a pénztárca mennyire nyomta a lelkem. Azt el sem mesélem, ott mennyit varrtam és bontottam... Csak annyit, hogy kérték, ha lehet kukacoljam le, ugyan sejtettem, hogy az egyik irányba elasztikus bársonyt, illetve a merevítésnek használt tisztítóeszközzel felesleges a kukacolás, azért én nekiálltam, aztán meg fél napig bontottam, mert nem tetszett, aztán steppeltem, majd bontottam... és így tovább...

De elkészült, íme:Nem mondom, hogy nincs hibája, de klasszisokkal jobb mint a prototípus, és igen jól esik, hogy bíztak bennem annyira, hogy meg tudom csinálni, ha már én magamban nem annyira :-)

4 megjegyzés:

Tímel írta...

Ó, Isten, kitartás mindenek felett!! Mélységes elismerésem érte.....nem vagyunk puszi pajtások :)

Kaccat írta...

:-)
Neked pedig a rajzokért, és az ékszerekért, na és a hétfő imádatért :-)

Iza írta...

Nekem tetszik. Egy minimálisan varrni tudó szemében, mint pl én :), ez tökéletesre sikerült, legalábbis én nem látom a hibát benne.Csak így tovább.

Kaccat írta...

köszönöm :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...