Oldalak

2010. június 12., szombat

napszemüveg tartó

Régóta gondolkoztam, hogy kellene a napszemüvegemnek egy tartó (na jó nem volt létkérdés, mert általában csak kocsiban használok napszemüveget, aminek meg készült inkább csak tartalék itthon) de izgatta a fantáziámat, hogy hogy is kellene megcsinálni.
Terveztem, hogy cipzárral, de az nem túl praktikus szemüvegnek, mert összekarcolja, utána azon gondolkoztam, hogy hogy oldjam meg mágneszárral, úgy, hogy ne látszódjon a mágneszár, de azért elég erős is legyen.
Ez készült, kiegészítendő a kulcstartómat:

3 megjegyzés:

Tímel írta...

De nagyon jó 5let!!!

Nekem valami más vékony zacskójában van a napszemüveg :) Na nem mintha én hordanám...egyszer Görögben kaptam,jól megutaztatom minden évben, de egyszer nincs rajtam ):::)

Kaccat írta...

köszönöm, igazából nekem pedig az autóban, ez meg itthon vésztartaléknak :D de izgatott a dolog :-)

F.Gina írta...

Ez nagyon klassz !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...