Oldalak

2010. július 7., szerda

Már az enyém :-)

Kérdés eldőlt :-) Nálam van, már az enyém, én az övé :-)
Sajnos varrni majd csak hétvégén otthon, de már nagyon várom!!!!!!!

Szóval az van, hogy már nagyon régóta nézegetem a varrógépeket, hogy milyen jó is lenne egy okos kis masina, amin van sokféle díszítő öltés, meg tud mindenféle praktikákat.
Kb elsőre beleszerettem ebbe:
De hát ugye még alig kezdtem el varrni, fél éve... megérdemlek én egy ilyen gépet?
Azt hagyjuk, hogy hetente minimum háromszor megnézegetem a neten és sóhajtozok :D de ugyanakkor lelkiismeret furdalásom van, hogy cserben hagyom az én kis egyszerű Brother alap gépemet, aki pedig eddig olyan szépen tűrt mindent, amit műveltem vele, alig nyögött 10 réteg anyag alatt is, hát tehet ő róla, hogy a legdíszesebb öltése a cikk-cakk?
Szóval ma elmentem és személyesen is randiztam a fenti kis szépséggel, de igazából tudjátok, hogy hogy van ez... ha már az ember lánya egyszer beszerelmesedett... a hangja, a kinézete, a tudása, ó jajj nekem
Olyan jó lenne ha a tündérek megmondanák, hogy mit is tegyek, megvegyem? vagy várjak még?
Volt egy cél, ha azt teljesítem, akkor megveszem... azt már régen túlteljesítettem, mert olyan gyorsan történt, hogy talán igaz sem volt.
Holnapig döntenem kell, olyan jó lenne egy két biztató szó, egy kis tanács, de a döntést - tudom én - már megint nekem kell meghozni.
(el tudjátok képzelni milyen nagyon nehéz ez dupla mérleg horoszkóppal?)

12 megjegyzés:

Tímel írta...

Évi,vegyél meg....vegyél meg...én vagyok álmaid gépe....
Kérj álmot :)

Kaccat írta...

Kértem, talán nem jól, vagy úgy gondolták, hogy döntsem csak el egyedül, mert nem álmodtam semmit vele kapcsolatban...

Virág írta...

Vedd meg, vedd meg, vedd meg!
Én is egy Brother-rel díszítek, és valóban kevés a cikk-cakk. :o)

Iza írta...

Még én is hallom ahogyan sóvárogsz a kis csodagép után! :D Vedd meg, mert ha nem akkor jó sok ideig fogsz haragudni magadra, hogy elhalasztottad a lehetőséget.

Álomjáró-Bozsomati írta...

Azt mondják, hogy egy tartalék gép mindig kell! :-) Innentől legyen a tartalék a brother! :-) Még előfordulhat, hogy olyan helyzetbe kerülsz, hogy jösz-mész és viszel/vinnél varrógépet is. Én szívesebben hurcibálnám a tartalékot ;-)
A másik fontos dolog. Ha megengedheted magadnak, nem túl nagy anyagi áldozat, akkor mindenképpen vedd meg, mert én tudom, hogy nagyon sokba kerül, viszont nem fogod megbánni! Ha nagyon nagy anyagi teher, akkor még várjál! Gyűjtögesd a pénzt rá (én így tettem). Viszont, ha összegyült rá a pénz, akkor már nem szabad gondolkodni!!!!!

Kaccat írta...

Jajj lányok, olyan kedvesek vagytok :-)
Bozsomati, összegyűlt rá a pénz, addig nem is gondolkoztam rajta komolyan :-) csak hát mégis nagy anyagi áldozat, de azt hiszem megveszem, mert olyan kis szép, meg okos, meg halk, meg stb, stb :D

Álomjáró-Bozsomati írta...

Kaccat! Azzal, hogy gyűjtötted rá a pénzt, azzal már elhatároztad magad, nem? ;-)) Hm? Egy kicsit! :-)) Biztos, hogy nagy örömödet leled benne!!!

Majmóka írta...

Szerintem ha beleszerettél és úgy gondolod, hogy komolyan akarsz varrni a jövőben, akkor mindenképpen vedd meg. :-))

Tímel írta...

Örülök,hogy megvetted :)
Igaza van Álomjáró-Bozsomatinak: ez akkor eldőlt,mikor elkezdtél gyűjteni :):):):):)

Kaccat írta...

Hát igen :-) igazából akkor eldőlt, amikor beleszerettem, és azért kezdtem el gyűjteni :-):-)

Álomjáró-Bozsomati írta...

Éljen! Éljen! Éljen!
Gratula!!!!

Szila írta...

:) na megtaláltam nálad ezt a hozzászólást is..jó látni, hogy igy (nem tudok hosszú i-t irni, bocsi) lelkesedsz, én is mérleg vagyok, úgyhogy abszolút megértem a tépelődéseidet is......és ha hiszed, ha nem, én pont igy állok a gépvásárlással, még nem vagyok közelében annak, hogy meglegyen a keret, és eleinte nem is akartam ennyit rászánni a dologra, de úgy voltam vele, hogy elég keményen dolgozok, hogy megérdemeljek egy ilyen szuper masinát én is - persze majd amint realizálódik a dolog, addig a kétségek is felmerülnek, meg jön a lelkifurdalás is, hogy tényleg kell-e, megengedhetem-e magamnak, stb....Igazából egy helyen láttam ezt a 4100as masinát, az 5200ast se sok helyen, viszont nagyobb árkülönbségekkel...remélem, a régi gépemet az új vásárlásakor beszámtitják...jó lenne:)))))Ha gondolod, irj majd pár sort nekem a gépről (előnyök, hátrányok, stb.)

Üdv,
Szilvi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...