Oldalak

2010. október 13., szerda

Boldog szülinapot!

Timinek készült ez a kis pénztárca, vagy akármi tartó.
Iszonyat sokat gyötörtem az agyam, hogy mit is, hogy is, milyen anyagból is.
Roberta adta az ötletet az ő kerek apró tartójával, meg az ihletet a hímzéshez is.
Természetesen teljesen másképp csináltam meg :D de akkor is ez adta az ihletet hozzá (a hímzés, és a díszítés is elmarad az ő színvonalától, de hát ezt én készítettem :D - szívvel-lélekkel)

Isten éltessen még sokáig, így utólag is, mert egy napot csúszott a meglepi!

5 megjegyzés:

Tímel írta...

Köszönöm szépen!
Olyan kis bájos :)
A hímzéstől pedig külön elérzékenyültem :)
Nagyon eltaláltad, van néhány csellengő dolog a táskámban....

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon szép lett! Ne szabadkozz!!! :-))) Sok boldogságot az ünnepeltnek!

Tigrislilijom írta...

Szia! Elárulnád nekem (súghatod is, akkor kevésbé nevetnek engem ki), hogy hol láthatom a bejegyzéshez tartozó képet? (szemlesüt) Kezdem úgy érezni magam mint a császár abban a bizonyos ruhájában a mesében...

(Na, ez vicces: a szóellenőrződbe ezt kellett beírnom: ingeone - hát nekem nem ingem, pláne nem egy :-)

bruercsi írta...

Nagyon szép! Jól látom, hogy kéderező talppal van körbe szegve?

Kaccat írta...

Bruercsi, egyszerűen ferdepántozva van, mert kívül vannak a varrások :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...