Oldalak

2010. december 5., vasárnap

Karácsonyi adok-kapok

Timel játékára jelentkezve én Timinek készítettem ajándékot.
Most kaptam meg az e-mailt, hogy megérkezett, így mutathatom :-)
Elég sokat gondolkoztam, hogy mit is, és hogy is, mert Timi nem adott sok támpontot (amiért még csak nem is haragudhatok, mert én sem magamról, annak akitől kapok :D), szóval annyit tudtam meg a blogjából, hogy 4 gyermeke van, és szereti a foltvarrást.
A játék kiírásában ugye az szerepelt, hogy zöld, piros, fehér, arany, ezüst színekből kell ajándékot készíteni.
Komolyan vettem a kiírást, de szerettem volna olyat csinálni, ami azért nem annyira szezonális, ezért az alábbi zsepitartó született (szerintem nagyon praktikus, és talán ebben a kombinációban nem annyira kötött, kép nem adja vissza rendesen a színét, de becs szó, ez zöld :D)
Azon még többet gondolkoztam, hogy a gyerekeknek mit is csinálhatnék, főleg mert a munkahelyemen bejött egy olyan extra munka, hogy nem igazán volt időm babrásabb munkára, ha esetleg nem lett volna elég a teljes tanácstalanság :D
Végül úgy döntöttem, hogy karácsonyfadíszeket csinálok, amire ráírom a gyerekek nevét, így akár az ajándékukra teheti, utána pedig a fára (itt magamból indultam ki, egyszer régen, még mikor járt felénk a Mikulás, az egyik csomagra nekünk is volt kötve egy-egy dísz, ami a mai napig felkerül a fára)
Azon is töprengtem sokat, hogy vajon különbözőre csináljam, vagy egyformára? Végül - mivel számomra Törpillák is egyformán fontosak, az mellett döntöttem, hogy 4 egyforma dísz.
Ez készült még mellé (és hogy a gyerekeknek is legyen valami, belecsempésztem a csomagba egy kis csokit is :D) :
Kellemes ünnepeket kívánok!

5 megjegyzés:

Álomjáró-Bozsomati írta...

Hú, de klassz! Én is már olyan izgatott vagyok, hogy mikor ér oda az ajándékom :-)))
Nagyon szépeket csináltál!

Tímel írta...

A hír igaz: zöld az anyag :):):)

Nagyon helyes ajándékok:)
Nekünk is volt a testvéreimmel olyan díszünk,ami a fán volt, és mi döntöttük el, hogy hol:) Megvan még:)

Köszönöm, hogy jöttél játszani velünk:)

Iza írta...

Hát nagyon ötletes dolgokat készitettél. Biztosan örültek az ajándéknak. Ami a bizonytalanságot illeti, én is ilyen cipőben jártam, az ilető blogját végignyaltam de joformán semmi olyan személyes dolgot nem találtam amiből kiindulhattam volna, de aztán megoldottam valahogy, remélem jól.:)
Várom hogy mutasd a te ajándékodat is, miután megkaptad, természetesen.

Tímea írta...

De, még milyen zöld! :)
Nagyon szép!!!!
Köszönöm! :)
A csipet-csapatnak még nem mutattam, karácsonyi meglepi lesz a fán.:))))

Álomjáró-Bozsomati írta...

jaj! Tényleg! És még írtam is :DDD Hiába, na! Lyukas az agyam! Meg én is próbálom kinyomzni, hogy ki kitől mit :-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...