Oldalak

2011. március 19., szombat

Topánkák

Mancik már kezdenek lépegetni, felállni, de még főleg másznak.
A hideg miatt a nappali ki van bélelve takarókkal, plédekkel, ami nem kis mértékben nehezíti a dolgukat - sok a hepe-hupa, tapad a ruhájukhoz, mamuszukhoz, horgolt kis cipőhöz, az utóbbiak ráadásul ha takarómentes övezetet találnak akkor csúsznak is, így szegények állandóan spárgáznak, vagy vonszolják maguk után a tekeredő, csavarodó lábbelit.
Ezért gondoltam kellene nekik valami házicipőcske, amiben talán jobban boldogulnának.

Megláttam Ancsikánál ezt az édes kis fazont, és ő volt olyan kedves, és átküldte nekem a szabásmintát, ami kinyomtatva is tökéletes volt.
A talpát műbőrből csináltam, a talpa bélése flanel, a többi rész pamutvászon.
Először én is kézzel varrtam a talpát és a tetejét össze, de bevallom, se szép nem lett, sem tartósnak nem tűnt, így inkább kívülről végig cikk-cakkoltam.Köszönöm még egyszer!

Közben reggel elkezdtem egy másikat is, amit még régebben töltöttem le valahonnan, korábban több blogon is láttam, hogy megvarrták. Elkészült ez is, majd meglátjuk melyik fazon válik be, vagy hogy jó e egyáltalán a méret, utána csinálok nekik többet.
Ez a fazon annyira nem tetszik, és megvarrva sem túl szépen van, akármennyire is igyekeztem, valahogy fura a talprésze.
Ami miatt mégis megcsináltam, mert már olyan ügyesek a lányok, hogy mindent kikötnek, levesznek magukról, így olyan kellene ami a lábukon is marad :D
ennek a talpát bársonyból csináltam, a bélése flanel, a teteje pamut.
Nem lett valami szép, de úgyis prototípusnak szántam, holnap majd felpróbáljuk rájuk.


Már csak egy övet kellene kreálnom, de még nincs ötletem hozzá, mert Szonja olyan kis vékony, hogy leesnek róla a nadrágok. Nem tudom, hogy milyet csináljak, ami nem nyomja, nem zavarja, nem szorítja, de a nadrág rajta marad...

6 megjegyzés:

bruercsi írta...

Édes kis cipők,nekem az első fazon tetszik, nadrágtartó nem könnyű ügy. Tartson,de nyomjon... Nekem is volt ilyen gondom Dorkámmal, ezért amíg hagyta kantáros nacikat adtam rá.

Álomjáró-Bozsomati írta...

Irtó édesek!!! Nagyon jól sikerültek! A második azért ilyen fura, mert majd a tapicskón fog jól állni! :-)

öv helyett húzentróger (így kell ezt írni?)?

Kaccat írta...

köszi lányok:-)

Bozsomati: én is azt mondtam, de állítólag nem kapott...
övet is csak fiúsat talált, vagy csak nadrággal együtt. azért gondoltam, hogy kellene neki valamit varrni, már gondolkozom valami tépőzáras, gumis megoldáson, csak meg kell mérni a derekát, mert látatlanban elég nehéz lenne eltalálni a kis derékméretét (meg tényleg nagyon vékony a lány - olyan kis madárcsontú, izgő-mozgó nőszemély :D)

Pampalini Anikó írta...

Szia Éva!
Mire megválaszoltam az e-mailed, addigra Te meg is oldottad a problémát. Nagyon jó lett a cipike, nagyon klassz az anyaga.
Hát igen, már én sem kézzel varrogatom össze a részeket, kitapasztaltam a cikkcakk mikéntjét, hogy jól mutasson (részletes leírása az e-mailedben), úgy gyorsabb. Majd módosítom a leírást is, mindjárt!
Kíváncsi vagyok jó lesz-e a méret?
A másik cipő is aranyos, és tényleg a lábikójukon fog jól mutatni (én is varrtam ilyeneket, de van ami leesett a fiam lábáról, van ami nem, ezért maradt a bokapántos fazon).

Iza írta...

Hogy Te milyen ügyes vagy!Mondjuk ezt már rég is tudtam de ezek a kiscipők tüneményesek!Praktikusságukat nézve szerintem az első fog bevállani, azt egy kicsit nehezebb levenni mint a második fazont.
Már várom is a következő cipelőket!:D

Christina Bory írta...

Nagyon helyesek :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...