Oldalak

2011. március 15., kedd

Újabb Füles

Niki kért tőlem Füleses pénztárcát.
Majdnem dugába dőlt a dolog, mert égen-földön nem találtam Füleses foltot. Aztán csoda történt, és találtam.
Mivel már régóta húzódott a dolog, megígértem neki, hogy itt a hosszú hétvége, ha törik, ha szakad megcsinálom. (Természetesen megint elszámítottam magam, a mai napom volt arra, hogy bármit is csináljak, hát ezt készítettem, gyakorlatilag reggeltől estig...)
Ráadásul nem is vagyok elégedett, de már nem tudtam többet kihozni belőle, megint csúnya lett a bélés belevarrása. (nem kicsit, nagyon, de inkább nem mutatom meg a hibákat :D)


Ebből a fazonból az első volt szinte tökéletes, azóta javulás helyett csak romlás van, komolyan nem értem, pedig már párat csináltam ilyet.
Előbb-utóbb kipróbálom ferdepánttal, hátha úgy könnyebb megcsinálni.

1 megjegyzés:

dióhéj írta...

de jó kis fazon ez, füles pedig nagyon édes :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...