Oldalak

2011. május 15., vasárnap

világoskék

Timivel megint csereberéltünk :-) ezt a gyönyörűséget kaptam, amit imádok, mióta megkaptam szinte csak ezt hordom! Köszönöm!

A képet Timi készítette, én képtelen vagyok ékszert normálisan fényképezni



Timitől még év elején kaptam egy felkérést, ezúttal a testvérének kért táskát, a kérés az volt, hogy legyen világoskék, de ne legyen benne farmer, mert azt nem szereti :D
Ebben a kálás anyagban egyeztünk meg, amiből már korábban is készült táska.

A táskához a kolleganőm állt modellt, mondogatták, hogy kicsit félrenézhetnék, akkor eldughatnák a táskát :D
Kordbársonnyal van kombinálva. Mivel a bársony elasztikus, így kék és sárga csillagokkal tűztem meg.

Húsvétra pedig ezt a tálat küldtem neki, hogy legyen miben tartani a hímes tojásokat :D

2 megjegyzés:

Iza írta...

Hát ez jó csere volt! Nagyon tetszik a táska amit készitettél!:)

batorba írta...

Szerintem is nagyon klassz csere volt. És csak jelezni szeretném, hogy mostanában ( idő és néha kedv hiányában) nem vagyok olyan aktív, de azért mindig benézek hozzád és tátom a számat, mert iszonyatosan szépeket varrsz!!!!!!!!!:-))) Irigykedek 8 jjó értelemben) , mert tervem nekem is ezer, de olyan lassan haladok!! Csak azzal vigasztalom magam, hogy hamarosan itt a szünet...és hátha lesz egy kicsit több időm!:-)) ( Bár az a befőzést is jelenti...stb.)
Szóval szép hétvégét kívánok és veled vagyok!:-)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...