Oldalak

2011. július 31., vasárnap

Falvédők

Íme a megoldás :-)
Tulajdonképpen lehetnének takarók is, de ezek falvédők, egyelőre még a kiságyhoz.



Hasonlóak, de mégsem egyformák. Először a bolondos kilencfoltos volt kész, azután készültek dupla forgók, akkor még nem tudtam pontosan, hogy hogy is akarom csinálni.


Amikor rájöttem szembesültem a ténnyel, hogy bizony, nincs rózsaszín anyagom (csak saját festésű, de azt nem mertem, bár utólag kiderült, hogy mindegy, mert amit vettem rózsaszín lepedőt, annak is jött a színe)

Megkínlódtam a tűzéssel, látszik is rajta, és nem tudom, hogy hogy csináljátok, hogy nektek olyan szép a hátulja, nekem minden igyekezetem ellenére itt-ott meggyűrődött a hátlap, pedig férceltem, és feszítettem is amennyire bírtam, a közepéről kezdem a tűzést, és direkt nem polárt tettem oda, hanem damasztot. Elkeseredve nem vagyok, mert gyakorlat teszi a mestert, de bosszant, hogy minden igyekezetem ellenére ilyen hibák vannak rajta.
A méretük kb 140 cmx80-85 cm

7 megjegyzés:

Tímel írta...

Hűűű de jóóóó.
Hát, nem az én laptop tartóm. Igazándiból a méretek arra engedtek következtetni,hogy ahhoz nagy, de olyan jó volt reménykedni :)

Kaccat írta...

sejtettem, hogy arra gondolsz, de crazyt kértél :-) ez nem az :-)

Szila írta...

Hááát, nem vagy semmi!! Nagyon klassz lett!!

Tímel írta...

Nos, varró szakértelmem töretlen:):):)

batorba írta...

Szia! Szerintem is nagyon klassz lett a falvédő, illet falvédők!

És tudod nekem van egy mondásom, amit nagyon szeretek alkalmazni:
Lehet úgy nézni az ablakot, hogy belépsz egy lakásba, hogy "De piszkos!"....de lehet úgy is nézni, hogy "De szép a kilátás"!!!!

Én ez utóbbihoz próbálok tartozni...és szerintem nem az számit, hogy milyen a hátulja, hanem a munka ami benne van és a szived, amit hozzátettél.:)))

Szép napot!!!!!!!!!!!.-)))

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon szép lett! Rengeteg munka van benne és biztos a szívedet is belevarrtad! :-))

Kaccat írta...

köszönöm lányok!
bizony szívem lelkem benne van :-)
(azért jó lenne rájönni mit csinálok rosszul, jobban kell fércelni, vagy valami más a gond? pedig annyira igyekeztem!)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...