Oldalak

2011. július 10., vasárnap

Játszottam

a formával :-)


Elől pufi, hátul lapos (tulajdonképpen bögyösnek is nevezhetném :D)
Már régóta foglalkoztatott, gondolatban többször meg is csináltam :D
El tudnék képzelni belőle övtáskát is, de még több minden miatt is praktikus ez a forma.
Az a legfőbb pozitívuma, hogy nagyon jól bele lehet nyúlni, kényelmesen lehet benne kotorászni, és még átlátható is. A kör forma miatt nem feltétlenül praktikus helykihasználási szempontból, de meg lehet ezt csinálni egyenes aljjal is, csak engem most a kör izgatott :D

Mit gondoltok?

6 megjegyzés:

Ági írta...

Azt gondolom, hogy nagyon ügyes vagy, szerintem igen jól sikerült darabot alkottál!!
Ági

bruercsi írta...

Ez igen! Nagyon ügyes vagy!!!!

Álomjáró-Bozsomati írta...

Ez egyszerűen szuper!!!

Kaccat írta...

köszönöm lányok! Nagyon jól esik a dicséret!

Szila írta...

nekem is tetszik!!! :)

Tímel írta...

Haahááá! Tökéletes esküvői táska alap :)
Zippzáros, és nem lehet fordítva magamra kapni, hogy amikor ki akarom nyitni, szidhassam magam, mert fordítva dobtam fel :):):)
Kis bögyös, és emlékeztet a békákra,amiket úgy kedvelek:)

Tudtam én, hogy előrukkolsz valamivel,még ha nem is az én táskámra gondoltál épp :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...