Oldalak

2011. szeptember 26., hétfő

Szülinapi játék vol.2 :-)

 Ma én bontogathattam ajándékokat :-)
A múlt hét második felében Zalaegerszegen pihiztem kicsit, és pénteken már kíváncsian telefonáltam a kolleganőknek, hogy vajon érkezett-e csomagom? Ártatlan hangon mondták, hogy nem, sajnos egy sem érkezett egész héten, én pedig elhittem, hogy engem mindenki elfelejtett.
(Persze aztán hétvégén láttam az e-maileket, hogy küldték a lányok, hogy feladták :D)

Amikor reggel bementem dolgozni ez várt az asztalomon :-)




 Türelmetlenül vártuk a postás bácsit, hogy meghozza a még úton levőket :-) közben a lányok állandóan kérdezgették, hogy mikor bontod már ki őket? De én becsületesen megvártam még a mai postát:



Na utána bevonultunk a tárgyalóban, és mint a gyerekek bontogattam a csomagokat, egyiket a másik után :-) ők pedig irigykedve figyelték :D



Bevallom, próbáltam követni, hogy melyiket kitől kaptam, de a sok ajándék végére elvesztettem a fonalat :-) Mindenkiért lefényképeztem egyenként is, így - külön-külön csináltam kis montázsokat.

Nagyon - nagyon sok szép dolgot kaptam! Köszönöm szépen még egyszer, Ritának pedig külön, hogy kitalálta ezt a játékot!
Bevallom, volt aki kitalálta a titkos vágyamat, de ezt nem fedem fel most, mivel mindegyik ajándéknak nagyon örültem, és mindegyiken látszik, hogy szívvel készült!
Lányok nagyon szépen köszönöm!




Ráadásként pedig Timitől érkeztek még finom szappanok is :-)


Jó nekem :-)


7 megjegyzés:

Tímel írta...

De Jó!!!

Jófejek a kollegák:)

MrsSame írta...

:D Tényleg nagyon jó neked! :D Sok boldog születésnapot még!

Álomjáró-Bozsomati írta...

Hűűű! A mindenit! :-) Boldog szülinapot!

batorba írta...

Én is kivánok neked nagyon sok boldog szülinapot!:-))) Szépek az ajándékaid.:-)))

Iza írta...

Itt is megjegyzem hogy sok szép ajándékot kaptál és még egyszer boldog szülinapot!:)

Varga Györgyi írta...

Indul is a fejemben a dudorászás: Boldog, boldog, boldog születésnapot! Kívánjuk, hogy legyen még sok ilyen szép napod! :o)

Kaccat írta...

köszönöm szépen lányok! Tényleg ez egy nagyon jó szülinap volt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...