Oldalak

2011. december 29., csütörtök

Szülinapi játék vol. 5

Marianna december 20-án ünnepelte a szülinapját.
Sokat gondolkoztam, hogy mit is adhatnék neki, hiszen sokkal profibb nálam, így a saját fejlesztésű szemüvegtok (ami persze nem egyedülálló, de nem láttam sehol, és én szerkesztettem a szabásmintát) és egy neszesszer mellett döntöttem.
Vettem egy nagy levegőt, és kipróbáltam a tűzést ezen a fényes anyagon. Könnyebb volt mint gondoltam, szerencsére maga az anyag nem nyúlt.
Amikor meglátták a kolleganőim, mindenáron magukénak akarták :D (ezért kapták karácsonyra a lejjebb bemutatott darabokat :D)
Marianna írta, hogy nagyon szereti a hóembereket, és gondolkoztam is valami applikációban, de nem mertem bevállalni, ezért kerestem egy aranyos hóemberes képeslapot inkább :D
Miután már az Ikeás paplan sem a régi amire tűztem, túl gyengének ítéltem a tartását, ezért bársony bélést kapott, hogy legyen tartása, és védje is a szemüveget.
Az a jó ebben a fazonú tokban, hogy az asztalon/éjjeliszekrényen tartva benne a szemüveget, könnyen ki lehet belőle venni. Én a kocsiban használom a napszemüvegnek, egy kézzel ki tudom belőle venni, akár menet közben is. Talán táskában annyira nem praktikus, de erről nem tudok nyilatkozni.
Marianna használd örömmel, és Isten éltessen sokáig! (bár a 8 napból kicsúsztam)

7 megjegyzés:

Marianna írta...

Kedves Éva, én nem vagyok profi,nálad meg végképp nem.Soha nem tudnék ilyen szépen tűzni és a varrás tudásomon is lenne mit csiszolni. Köszönöm szépen még egyszer az ajándékokat, a szemüvegtok sajnos nagyon aktuális.:)

Böbe Morzsák írta...

Nagyon szép lett mindkét darab. Gyönyörű a tűzés és az anyag is.
Hol lehet kapcsot vásárolni Szegeden?

Ili írta...

Ügyes kislány vagy!
Nagyon szép mind!

Editfolt írta...

Jól néz ki nagyon.

batorba írta...

"Kívül, belül maradjon
Békében az ország;
A vásárra menőket
Sehol ki ne fosszák.
Béke legyen a háznál
És a szívredőben.
Adjon Isten, ami nincs,
Ez uj esztendőben."
Arany János
Boldog új évet kívánok!

Jutus írta...

Bort, búzát, békességet,
sötétségben fényességet!
Új esztendő újat hozzon,
régi jótól meg ne fosszon.

Ki barát volt az maradjon,
ki elindult az haladjon.

BUÉK

Ági írta...

Gyönyörűűűű :-))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...