Oldalak

2015. február 22., vasárnap

Táska

Az fb-n valaki belinkelte ezt a videót: link
Nekem felkeltette az érdeklődésemet, és megszerkesztettem a szabásmintáját. Amit ide is szívesen felteszek, ha tudnám, hogy kell pdf-et feltölteni.
Ha már megrajzoltam a szabásmintát, gondoltam meg is varrom (miután hetek óta csak kerülgetem a varrószobát, illetve, két hétvégén át pakolásztam, szortíroztam a fenciket - valamint megállapítottam, hogy kevés a polc :D)
Ez készült, giga méretű, ami nem feltétlenül baj, de mint tudjuk nincs olyan nagy táska, amit ne lehetne telepakolni, csakhogy cipelni is kell, így célszerűbb kisebb méretet választani :D
van hátsó cipzáras zseb, mert anélkül nálam nincs táska, belül is van egy cipzáros nagy zseb igazolványoknak ilyesminek, illetve egy nadrág zseb, mert azt tapasztaltam, hogy a farmerekről lefejtett zsebek a legpraktikusabbak :D és természetesen cipzárral záródik, mert az is fontos.

1 megjegyzés:

Tímel írta...

Nagyon tetszetős darab lett:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...