Oldalak

2015. május 22., péntek

Multifunkciós párna

Aki ismer, az tudja, hogy eléggé párnamániás vagyok (vagyis inkább állandóan keresem a tökéletes párnát :D)
Most vettem magamnak egy multifunkciós párnát (egy ideje már foglalkoztatott a gondolat, hogy valami háromszögletű párna kellene, ami megtámasztja a derekamat, közben pedig az egyik cég a piacra is dobta), amihez "értékes" ajándékként adtak párnahuzatot is, minősíthetetlen kivitelben...
Némi méricskélés és rajzolás után pikk-pakk összedobtam egy használható huzatot neki, egy régi paplanhuzatból, amit egyébként nagyon szeretek, de a paplan nem fér bele (békebeli tiszta pamut)
A párna egyébként két háromszögből áll, és a reklám szerint 10 féle pozícióba lehet hajtogatni - szerintem mondjuk úgy kb. 5-be, de eddig praktikusnak tűnik, tényleg jól megtámaszt. Cipzárral záródik a huzat.
Íme:


Ez a párnahuzat pedig Timinek készült, a tenger jegyében, és hogy legyen valami rózsaszín is, két kis tartókát készítettem mellé, az egyik két fakkos pénztárca, a másik akármi tartó.
Ami nem látszik, hogy az alap halvány türkiz (ami úgy készült, hogy bedobtam egy 90 fokos mosást, egy türkiz törülközővel, majd amikor láttam hogy ez mennyire nem volt jó ötlet, lefuttattam még egy 90 fokos mosást egy lepedődarabbal, ami így szép halvány türkiz lett :D)

4 megjegyzés:

Tímel írta...

De jó ez a hajtogatós párna :)

Köszönöm a szépségeket :):) Én még nem tudtam fotózni....

Kaccat írta...

én is köszönöm a szép láncot és a remek szappant ��

Ági írta...

Szokás szerint szépséges darabok kerültek ki a kezed alól! :-) A festés teljesen egyedi módját kezded látom kifejleszteni. Amit ugye a háziasszonyok nagy része rendszeresen elkövet, de legalább hasznosítod a végeredményt, mintha örülnél :-) Minden darabod nagyon tetszik!!! :-)
Ági

Kaccat írta...

köszönöm :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...