Oldalak

2017. január 15., vasárnap

2017

Néha előkerül a varrógép, bár a tavalyi évben nem sok lehetőségem volt varrni.
Már régóta terveztem a kedvenc háromszög párnámra új huzatot, aztán jött az ihlet, hogy milyen is legyen :-) próbálgattam, és ez lett belőle.




valamint készült egy táska is még tavaly, izgat a görög minta, ezért elkezdtem kísérletezni vele.
A minta maga elég egyszerű, de az arányok miatt csíkokból elég nagy lesz, így készül próbadarab ferdepánttal, majd tűzéssel.
Miközben próbálgattam, hogy is lehet megcsinálni, arra gondoltam Timelnek is biztos tetszene, hiszen köztudomású róla, hogy görögimádó :-) Ezért készült neki belőle egy táska. Be kell vallanom, nagyon kijöttem a gyakorlatból, nagyon sokat bontottam, és igazából a képeken tűnt fel mennyire sok hibája maradt még így is.
A kis táskát szereti, így elég egyszerű, belül egy zseb, hátul egy zseb, és állítható pánt.




1 megjegyzés:

Tímel írta...

Nagyon köszönöm a táskát is itt, pont jó a mérete:) No és ugye görög is meg rózsaszín is:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...